torsdag 28. juni 2007

Nu er navnet mitt Marianne Rasmussen Kolvik

NU ER JEG KONA TIL TORE MIKAL KOLVIK :)

Tusen takk folk for lørdag. Det har vært en fanatisk og flott dag! En minnerik dag for oss. Tusen takk for mange mange flotte gaver, mistet munn og mæle at vi fikk så myye flott. Føler at vi få ikke takke dere nok :)

Legger ut noe bilder (hvis noen av dere har bilder så må dere gjerne sende til oss)

Tore og Erlend kom til kirke og ventet på å gå inn i kirke, Tore var litt nervøs:)



Der fulgte pappa min meg opp til altern.


Tore og Jeg har gitt hverandre dobbelt JA.. Deretter satt vi på knær.


Vi var ferdig med vielse og var på vei ut som Mr & Mrs Kolvik


Linn Lykke, Meg, Tore, Erlend og Jesper


Vår bryllupskake, den smakte godt :)


Bryllupdans må vi også ha.


Ja vi var kjempefornøyd med dagen og storkoste oss :)

10 kommentarer:

Anine sa...

Nyyydelig!!! Enig, var en kjempeflott dag og dere begge var nyydelige! Jesper også :) Veldig fornøyd med helga i Ålesund vi! Kos dere videre med hvetebrødsdagene!!

Klemmer

Anonym sa...

ja, stor kosa oss i helgen ja... Det var bare så nydelig i bryllupendagen...

Stor klem fra meg Stinemor

Anonym sa...

vakker mrs og mr kolvik ;) hvetebrødsdager nå ja ;)
takk for sist og jeg har kost meg masse sammen med dere, familien og venner.. topp helg!!
klemmer fra elisabeth (ålesund)

Ann`s Side sa...

Hei,

Så utrolig fine dere var!! :) Gratulerer så mye:))
Hilsen Ann kristin

Anonym sa...

Takk folks ;)

Anonym sa...

Hei.. dere var nydelig...:) lykke til videre med livet og fremtiden:)

Anonym sa...

hei,så nydelig dere var
ønsker dere lykken til videre.
goklem fra jola ;0)

Anonym sa...

hei hei
gratulerer med oversått bryllupsdagen og nu er hvetebrøddagene kommet for å bli hos dere :) ønsker dere lykke til og all vel godt i fremtiden .
klemz fra Torunn og Amalie

Anonym sa...

Takk for det :)

Cheap Cosmetics sa...

Its looking as a wonderful marriage ceremony and i think you both are very happy with yourself.