onsdag 2. mai 2007

Baby"boooom"

Hei folks...

Nu har tre jenter født baby...
Henriette & Ronny fikk dattern, Amalie 1 mai.
Elin & typen fikk sønn. Natt til 2 mai.
Helle og Erlend fikk sønn. Igår kveld, 2 mai.

ÅÅhhh.... Så nusselige var de.

Igår besøkte jeg og Linn Henriette og Ronny på sykehuset i bærum.
Amalie var sååååå søt og likner Ronny VELDIG..
Må si at jeg er stolt at jeg fikk holde Amalie først av vennerflokken :D:D og det har jeg vel lov til å være stolt.. Amalie har så mye hår, veldig nydelig...
Henriette og Ronny er veldig stolt nu og det forstår jeg veldig godt... :)

Så dro jeg hjem , senere på kvelden fikk jeg mld av helle
ENDELIG fikk de en sønn... Åhhh lille nurket var sååååå søøøttt... *smelter*
Har så lyst å reise til Ålesund NÅÅÅÅÅ.... men money *gråter* he he...
Er plutselig så babysyk jeg.. he he he.... Men få vente med nr 2 senere ... :P:P

Gleder meg til å se Amalie og nurket vokser opp.... Synes at Nurket likner både på mor og far.. veldig blanding mens Amalie veldig "pappajente".. he he...

Hvem blir det neste som føde?? mhm.. hehe

1 kommentar:

Anonym sa...

Weeeee.... Ja, morro å få unge.. Men de vokser jooo... hehe... Jaaa vil gjerne ha en til jeg og... MEn må bare vente til jeg finner en rette... jess jess.. Masse klem stine