onsdag 16. mai 2007

~B R Y L L U P S F E B E R~



(Tilgir meg folk for at jeg snakker nesten bare om bryllup nu for tia.
Som dere ser det er bare 37 dager igjen til DEN STORE DAGEN..)

Etter helga har jeg satt og planlagt bryllup mer nøye...
Har kjøpt duker, bordpynt, bestilt blomster (til oss alle og til bord og i kirken)++++++++
Har vært innom brudebutikk forrige uke og prøvde kjolen igjen. De skulle sy 3 cm kortere fra gulvet slik at det blir lettere for meg å gå. Så skulle de ordne med søm også. Har kjøpt slør og smykken... Så det igjenstå tiara- venter i posten :)
Men ellers alt er klar... Skal hente kjolen den 14 juni :D :D

Så har vi henta ringer også. Vi er meget fornøyde med dem.
Så har vi henta en del pakker.... mhm... *smiler bredt*

Har gjort ganske myyyyyyyyyyyyyye inntil nå..
Så nu gjenstå det bare lys til middag + kake + fest. Gjestebok også...mhm...

Må si at jeg GLEDER meg virkelig til den dagen.... Klarer nesten ikke vente..
Men det som jeg er mest nervøs for er at noe skulle gå galt liksom feks kake velte på gulvet el jeg selv blir syk el noe sånt... *ler*

Ha en fin 17 mai feiring imorra...

7 kommentarer:

Piamiin sa...

heihei... Hadde vært mer morsommere om kaken skulle velte enn om du blir sjuk! muha :P Takk for i dag. Koselig å være hos dere :) sees i morgen,klæm

Claudia sa...

Det hadde vært noe om du tryna midt i midtgangen i kirken.. Hihi.. Neida, så slem er jeg da ikke.. Det skal nok gå bra og bli en knall dag :D

ina desirèe sa...

Hehe, tenkte det samme som Claudia, marianne på golvet i midtgangen.. hihi.. neida, faren din er nok så staut at han holder deg fast. Alt skal nok gå som smurt,skal du se:)

Anonym sa...

Piamia: Tja.... synes at begge er like ille. hehehe.... Takk for igår og idag.. he he...

Claudia & Ina:
Ja bare mobbe meg dere to, tjihii..
Jeg kommer til å klare meg til denne dagen.. Er ikke nervøs men gleder meg mest til denne dagen.. Er bare mest nervøs for at noe skulle gå galt som f.eks falt i midtgangen i kirken eller fått en SVÆR kviser på nesa mi.. el noe likner.. he he.. Men det skal nok gå bra og denne dagen blir en flott dag, ikke sant?? ;)

Anonym sa...

Hei du!
Det skal bli en flott dag, skal du se! Ingenting skal stå i veien eller ting skjer uten at du ønsker det. Men ta det med smil, dagens hovedpunkt er at du blir MRS.KOLVIK! Bare gled deg!! Blir en flott og minnerikt dag...

Har lyst å gifte meg igjen.. For dagen har vært så flott!! Hehe.. SÅ maddie, NYT dagen din så godt du kan og vær en PRINSESSE!
Man gifter seg jo som regel 1 gang..

Stor klem fra Juca..

Familie Raknerud sa...

Ønsker deg lykke til med bryllup!!Det blir spennende og ser frem virkelig til den store dagen kommer :)
LYKKE TIL IGJEN!! :)

Klem

Anine sa...

Hehe neinei du må ikke tenke sånt! Det skal gå så fint så!! Dagen er deres, nyt det og kos dere og ikke tenk på tenk om, tenk om du faller osv, neinei. Lykke til med de siste planleggingene, og kos dere! :)
Klem