onsdag 23. mai 2007

30 DAGER IGJEN....

Jøssamei nu er det bare
TRETTI
dager igjen...

Tid FLYR jammen veldig fort..

Hva har skjedde i det siste??
Ikke noe spes egentlig...
Var sykmld nesten i 3 uker, har nylig begynt å gå til fysio.
Hun dama sier at jeg må ha 1000vis behandling eller så må jeg bytte YRKE *skrike*
Vil ikke bytte yrke!!! så jeg må vel betale dyrt for det.

Så hadde jeg tannverk i et stund så tenkte jeg at det må være melketann så ringte jeg til tannlege mot min vilje (men når man må det så må man det!)
Fikk time med det samme (om halv time) Jeg fikk PANIKK så gikk jeg rundt og rundt..
Tore fulgte meg til tannlege- har jo tannlege skrekk (HADDE)
Da vi kom til tannlegen så tok de bildet av tenner.. HVA???? Melketann var like helt fint og det var to tenner bak melketann som hadde to store hull så tannlegen sa at de må ta NÅ... NEI NEI NEI sier jeg..... Tannlegen og Tore anbefalte meg å ta bedøvelse. I begynnelse nektet jeg for jeg har ALDRI tatt bedøvelse før.. Ja dere leste riktig!! ALDRI... selv om jeg har gjennomgått mange gange uten bedøvelse. Så fikk jeg bedøvelser... MAKAN, merka ingenting jeg..... Nu ble jeg kvittet med tannlege skrekk... TAKK GUD... he he he..


Noe nyt med bryllup- Nei

Vi har holdt på små ting hele tiden....
Skal til Ålesund på Fredag og bli der til Mandag..
På lørdag skal vi snakker med Prest, stikke innom fotobutikk og kanskje (HÅPER) møte ho "blomster" dama for å snakke mer om blomster.... Mhm.. ja en del å gjøre..
Så skal jeg F L Y til ålesund den 14.juni og ha prøve time hos frisør på mandag 18.juni.. Gleder meg....
Har en del å gjøre nu framover så derfor er jeg stille på blogspot ;) Men etter bryllup kommer jeg nok til å oppdatere en del på blogspot som bilder og sånt ;)

Forresten hvis dere har noe bra tips om musikk til kirke el fest så kom gjerne med de!!!! ;)

Have a nice day!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Dagen deres nærmer seg veldig,ja! ;) Gleder oss veldig til den dagen, vi også! Blir nok en knallfin dag! :D

Anonym sa...

Trude, takk ;)
Ja håper det blir en flott dag for oss.. og dere gjester oxo :P vil dele en stor minne med dere ;)

Anonym sa...

musikk tips: bæbæ lille lam, hahaha.. eller oppå fjelle bor det troll. hahaha.. tuller nu jeg. lykke til iallefall