mandag 11. juni 2007

Utdrinkslaget

På Lørdag om morgen stod jeg opp kl halv ni ca og lagde frokost til Jesper, så satt jeg meg foran pc og se etter om det var noe liv på msn.
Og skulle til å spise frokost.

Plutselig kom Jesper til meg og sa Linn, mamma til Solan er her. Så snudde jeg meg mot døra og der kom Linn og Astri.. Jeg tenkte ja idag er vel dagen... hehe..
Jeg hadde brød i hånd og sa jeg ville spise den ferdig men Linn tok den bort.
Jeg satt jo bare i truse og bh.. Så kledde jeg på meg.
De bundet til øyne mine.
Linn holdt meg i armet og vi gikk ut..

Så satt jeg meg i bilen (foran), jeg prøvde å kjenne igjen lukt av bilen og tok på bilen.
Og sjåføren, men jeg klarte det ikke så jeg lot være og bare sitte der uviten hva som kommer til å skje...
De begynte å kjøre og de svinger oppover mot togstasjon så sa jeg jasså så skal vi til togstasjon.. Plutselig svinger de av til Nygård, der går jesper på barnehage så svinget de av igjen. Så måtte jeg gå ut av bilen.. Skjønte ingenting jeg og bare gikk rundt og ned på trapp.. Så satt jeg meg i bilen-baksete. Deretter kjørte vi igjen... nedover så svinger til høyre oppover. Så tenkte jeg å så vi er tilbake på samme vei.. *ler* Så prøvde sjåføren å villlede meg... Så stoppet vi, jeg gikk ut av bilen og satt ned på bakken... hadde sjal rundt øyne enda... Så kom noen og hilste på meg, nemlig en baby.. Hmmm, begynte å lure skikkeli på hvem det var der og da. Så gjettet jeg fram hvem baby var.. Jeg bommet enormt, hmmmmm tenkte jeg... Fikk beskjed når jeg se henne vil jeg skjønte med en gang hvem baby var.. Men baby skal dessverre ikke bli med.. SNUFS.. så satt jeg meg ned i bilen igjen og kjørte videre... Så skjønte jeg at vi skulle opp til skogen.. Men hva skjer der borte aner jeg ikke...

Da kom vi fram til bommen. De tok av bånd rundt øyne.. Det var grusomt siden sol var sterk så det tok tid før jeg fikk sett hvem jenter som var der... Jo det var BEATE, det var sønnen hennes som jeg fikk hilst på (uten at jeg fikk SETT :( jeje)
Jenter stod rundt i ring,- Beate, Jenny Christine, Silje, Claudia, Ina, Anine, Anette, Stine, Trude, Linn & Astri.
Så gikk vi oppover til innsjø og jeg måtte bare hoppe ut i vannet siden det var så heeeettt ute.. Fikk badet litt og vannet var deilig.. Så kom Pia, hun var litt treg ja hehe...
Så åpnet Linn champagne og vi drakk litt.. Fikk frokost der opppe.. Det var kjempe koselig,- en flott start på dagen! Morgen bad, champagne og frokost var PERFEKT!!

Så fikk jeg en pakke og en OPPGAVE.. Hmmm, lurte på hva jenter pønsket på...
Linn sa jeg har 7 minutter på å gjennomføre dette.... Så gikk Astri ut og badet... Så tenkte jeg, hmm..... vel jeg skal prøve...

Klar ferdig GÅ.

Pakket fort opp og der var det gummibåt så måtte jeg pumpet opp gummibåt.. Og gjett hvor TREG jeg var og jeg var skikkelig MONGO.. og så da 7 min har gått var det ikke helt ferdig og de sa jeg måtte ut i vannet og REDDE astri... Å HERREGUD tenkte jeg med denne gummibåt som er ikke ferdig pumpet . JAVEL og dro båt ut i vannet og prøvde å ro.. Gjett hvor fort jeg klarte å ro bort til Astri??? Vel jeg kom meg aldri dit så jeg måtte hoppe ut i vannet og svømte til astri og tok henne med inn til landet.. Jeg strøk dessverre livreddskurs.... hahaha.... Men heldigvis så lever astri men hun fikk krampe da vi kom oss til landet hehe...

Satt og skravlet og drakk... Så fikk jeg enda ny oppgave, alle har tatt med en ting hver, noe som jeg og en hver har opplevd sammen.

Jeg klarte utmerket i begynnelsen men på slutten bommet jeg noe enormt, når jeg bomme så måtte jeg ta en shot, kamazika. Gjett hvor mye jeg drakk... nei det sier jeg ikke *ler*

Linn sa det er på tid til å dra men først skal de kle meg ut.. Mhm.... hva er det de pønske på tenkte jeg.... Så fikk jeg hawaii skjørt.. og sminke, og lilla hår... Det var moro.. en skikkeli hawaii jente med cheerleader busker. hihi.. de var snille slik at jeg slipper å ta så mye klær på meg.. men litt host hark siden jeg måtte gå i byen med den skjørt som man kan se truse min hahaha... Så gikk vi ned, tore kom og hente noe jenter og kjørte til bussholde plass mens jeg, jenny, pia og beate gikk til foreldre mine... Og pappa kjørte oss ned til buss...

På vei til byen drakk vi en og halv liter kamzika. ja vi drakk 3 liter kamazika tilsammen.. hehe... Så vi hadde ellers gøy på vei til byen på buss..

Da når vi kom fram til byen så vet jeg ikke hva de hadde plan, så jeg bare fulgte etter til et sted. så Claudia ba meg å gå inn der stedet.. Så jeg gikk inn og der var det en strippestav.. Hmmm hva er det nu da mon tro tenkte jeg.. Og satt meg, fikk drink.. Så kom en jente mot meg og fortalt hva det gjald... MAKAN.... jo hun skal først danse og viste hvordan, så deretter skal jeg gå inn og skifte og gjør det samme... strippekurs var det jeg fikk ja.... Det var moro.. Fikk masse ros av jenter at jeg var flink... Hmm. hehehe... Var der rundt i en time tror jeg.. Så gikk vi ut igjen, jeg fikk to tråd rundt kropp med seigmenn. Jeg gikk rundt og så på solbriller og fant en som jeg likte veldig godt. Så fikk jeg selvsagt en oppgave, og det var at jeg skulle prøve å få en til å kjøpe denne solbrille til meg... Huff.. så jeg spurte tre stk og den siste var snill og betalt den for meg. JIPPI...
Så drev jeg med å prøve selge seigmann til folk, at de skulle bite seigmann fra tråd rundt meg. og jeg klarte å få solgt alt inne 15-20 min :D:D:D og en av "kunder" var en sølvrobot mann (vet ikke hva det kaller for) fikk bet en seigmann og jeg fikk tok en mynt fra bøtte.. moro.. Så gikk vi oppover ved stortorvet og jeg har tjent rundt 60 kr. Jeg fikk oppgave å kjøpe en plagg for dette beløp. så jeg løp rundt og fant en topp og kjøpt det.. brukte runft 5-10 min.. moro

Gikk nedover til nationalteater, der spilte en gjengen fra afrika og jenter sa jeg måtte danse for dem. så jeg gjorde det.. Det kom flere og flere folk rundt oss.. hehe.. så en lille jente ble så betatt av meg og cheerleader busker. Hun fikk en cheerleader buske min..
Så jeg fikk ekstremt hodepine av varmet så jeg drakk vann.. Max taxi kom og henta oss og kjørte til døvekirke, vi var i "grotten" og der var det kjølig og deilig...
Vi satt og drakk og slappet av.. Deretter kom det mat.. taps.. det var godt jeg storkoste meg...

De hadde en god del underholdning, jeg moret meg faktisk....

Utover kvelden så sa noen at det er best at jeg skiftet siden jeg kommer ikke til å slippe inn på pub med sånn klær. Så gikk jeg inn til astris hybel og skiftet siden der var det klær mine som jeg glemte igjen fra forrige fest :)

Vi gikk og tok trikk ned til byen.. ja jeg har gjort en del sprø ting.
Jeg, astri og linn satt på sykkel vogn fra trikk holde plass til cafe sør så tilbake til trikkholdeplass til tilbake til cafe sør.. og jeg ga sykkelgutten en kyss på kinnet.. ja han ble fornøyd hehe..

Satt i Cafe sør i en stund men jeg hadde mest lyst å danse og sånt... Vi gik til tigertiger.. Der ble jeg borte og levde i min egen verden mens jenter maste på at jeg skulle kom og sitte meg sammen med dem... uoops, sorry jente :S

Så var flest av oss der inntil baren stengt, jeg, stine og pia tok nattbuss som gikk kl halv fire hjem...

Jeg sov kl ca fem...

TUUUSSEEENNN takk for denne dagen, jeg storkoste meg og jeg vil aldri glemme denne dagen/kveld ;)

Så igår var jeg ved innsjø med tore, jesper, pia, kenneth, tuva og rebacca.
Deretter besøk foreldre mine...
Jeg var helt ferdig og STØL hele kroppen...
Dro heim kl ca 18.00 og da begynte jeg å bli dårlig.... Spydde en del sent på kvelden og la meg tidli.. sov sov sov frem til kl 11 idag.... ja... hehe...

Bilder kommer nok senere ;)

Takk igjen jenter for en flott kveld og jeg HÅPER at dere storkoser dere også som jeg gjorde??? :P

9 kommentarer:

Anonym sa...

Heii..

Så flott at du hadde en flott dag sammen de jenter. Uffsa at jeg ikke kunne bli med. pga dum keisesnitt. Satt hele dag og tenkte mye på dere. Leste dette etterpå og var glad at du hadde en god dag. Gleder meg veldig om 12 dager og du kommer jo snart til ÅLesund, men vi treffer sikker neste uke :) Christoffer gleder seg veldig til å treffe skulder/bryster dine igjen, hihi.klemmer fra Chris og Helle

Anonym sa...

Weeee, jeg storkosa meg skikkelig med deg maddie.... Masse klem klem fra meg stine:) nuzz

Anonym sa...

heeee det var koselig å se deg igjen. jeg storkosee meg mye med deg og de jenter. tillykke brylup, maddie og tore :p stor kosss og klem fra anette

Piamiin sa...

Heeei! Morsomt å lese hva du skrev om utdrikkingslaget. Ja, stor koste meg masse og hadde det GØY!!! Vi var en fin gjengen =) Tusen takk til Linn og Astri som arrangerte en BRA utdrikkingslaget!
Ja, neste gaang må du bli med meg og Ina og Anine på tiger tiger og danse den stavet ;)
Kjempe glad i deg, frøken.(snart blir du frue til Tore)

Anonym sa...

Helle- ja det var dumt men chris trenger deg mer enn jeg gjør. Og dessuten du skal jo være med denne store dagen så det går bra :D

Stine & Anette,- ja det var kjempekoselig.. ALLTID...

Piaamiin: Ja neste gang må jeg prøve det!! Må gjør det før jeg blir gift?? nei pøøssh jeg kan vel prøve det en annen gang med deg, ina og anine!! Weeeeee...

Anine sa...

MORO Å LESE!!! og jeg er faktisk veldig imponert over at du husker alt.. hehe neida :P Men var en veldig vellykket dag, hadde det veldig morsomt! Og er glad for at du også hadde det topp! Linn&Astri skal ha ros for gode ideer! Strippekurs var rå! Og du var veldig flink ;) Hehe.. Lykke til med de siste forberedelsene til bryllupet! Vi gleder oss masse til Ålesund-helgen! Og det skal bli spennende å se deg i din kjole! Jævlig nysgjerrig jeg :P

Takk for at jeg fikk være med på din utdrikkingslag!
Og ja, du må være med å danse på stangen neste gang og lære oss! Du har jo erfaring nå :P

Klemmer

Anonym sa...

ha, ferdig å danse stangen i tigertiger jeg da. men jeg slo meg veldig... hehe... øve masse.. hehehehe--

Anonym sa...

Hmm... kan du ikke skrive hvem du er? hehehe...

Ania sa...

Heihei! Måtte kikke litt inn her da :) Høres ut som en storkos dag! Lykke til med det forestående bryllupet!! :)