onsdag 13. juni 2007

Titt Tei Folks!

Hallo Folks!

Idag er det 10 dager igjen til denne dagen som vi har "ventet" på i over et år..

Nu er den er like ved rundt hjørnet.. *wow* Etter et laaanngt år med masse planlegger...

Ting og tang har begynt å falle på plass.. Og min formen er tilbake på PLASS etter en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang dag/natt på lørdag *pust ut* he he..

Idag har vi vært på Ikea og handlet inn noe ting og tang.

Så skal jeg og Jesper til foreldre mine liten tur og snakker om de siste del ting, deretter hjem og pakker.

Skal tidlig opp imorra og ta flyet kl 07.05. Jesper blir med allikevel.
For på tirsdag har jeg snakket med Jesper, han sukket og sa at han er lei av å kjøre så laaang og hadde veldig lyst å ta fly sammen med meg.. Så ordnet vi flybillette til Jesper også. Igår fortalt jeg Jesper at han få være med og ta flyet, gjett hvor glad han ble, hehe...

Så imorra skal jeg stikke innom kirke og levere papir, poff byen sammen med Erlend og titter litt rundt.

Fredag skal jeg endelig møte hun blomster damen, og stikke innom foto og ordner.

Mandag er det prøve time hos frisør......

Onsdag kommer Tore og Astri til Ålesund...

Torsdag kommer noen av familien ;)

(Phuuuuu Bestefar vil kommer allikevel, gjett hvor lettet jeg ble... Siden han ble innlagt på sykehuset på søndag igjen. Fryktet for at lungebetennelse er tilbake. Så kanskje han er for dårlig til å dra så lang. Men siden han er RASMUSSEN så nekter han å bli hjemme og SKAL reise til ÅLESUND!!! JEG SKAL TIL ÅLESUND PÅ BRYLLUP TIL MARIANNE OG TORE dermed basta sa han! Ja han har rasmussen blod i seg han! Når en rasmussen har bestemt seg for en ting så har h*n bestemt seg, ingen noe å diskutere om! *smiler)

Fredag kommer resten av vennergjengen fra oslo,- gleder meg å vise rundt den vakker Ålesund by :D

Lørdag er den store dagen <3<3<3

VI SEES I ÅLESUND, FOLKS!!!!!


~CIAO~

1 kommentar:

Piamiin sa...

Yeaah! Vi gleder oss å komme og få dele med deres store dagen på bryllupet =) Ja, vet Ålesund er en vakker by!
Heretter fra 23 juni heter du Kolvik for alltid =)