søndag 29. april 2007

Ja det er på tiden......

å oppdatere blogg litt ;)

Som de flest vet at jeg har vært i Ål på foreldre kurs i en uke sammen med Jesper Mikal.. Det var VELDIG interessant må jeg si.. Jesper storkoste seg med Julie, de var som lim fast sammen i det øyeblikk når de våken inntil de lagt seg.. He he..

Fikk lært masse nytt og gammelt.. Har hatt en god del heftig diskusjon med gjengen.. Fikk ny syn på ting og tang også.. ;)

Så har vi ENDELIG solgt Paris til en UTROLIG koselig familie med varmt hjerte, de fikk tid til å bli kjent med Paris og brukte tid å tenke på det. Så de tok besluting og anga svaret om de vil ha henne.. og svaret var JA.. Å GUD så lettet jeg ble.. For jeg ser at Paris er VELDIG glad i de og STORTRIVES hos dem. De har jo en hund fra før av på 7 år.. Så det fungerer ganske bra. Jeg får så god samvittighet utover Paris siden jeg vet at hun få en god hjem.... *pust lettere* Men selvsagt det er tungt siden jeg er så glad i Paris og vil ALT henne godt.. Spesiel hund, kommer til å savne henne FÆLT *SNUFS*

Over til andre ting.....
Har sendt inn flere ønskeliste hos Tilbords forbindelse med bryllupgave. Uff det var ikke lett. Men nu har vi funnet ting og tang som vi ønsker oss til bryllup og ble enige om hva som skal legge ut på butikkene... :D

Hva gjør jeg for tia? JOBBER JOBBER JOBBER.... og VENTER på min venninne skal FØDE!!!
Tipper at hun skal føde en jente mellom tirsdag og onsdag til uka.. (kan hende jeg tar feil ja men jeg er ganske sikker på det.... he he)

På lørdag skal bruttern min konfirmere seg, tid går så FORT... Han blir 15 år.. ALLEREDE tenkte jeg.. Uff... Ja ja :) Stor gutt og er i tenåring... Blir spennende å se hva han vil studere videre og hva han gjør når han flytte ut av foreldre hehe, men jeg tror han blir der ganske LENGE siden han lever "godt og luksus" hos mamma hehehehe.....

.. Ha en strålende søndag ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, tipper vel hun får jente også siden jeg så på bilde... hehe... ja tipper også kanskje hun føder i uka... weeeee... hihi

Hilsen stallykona

Familie Raknerud sa...

Takk for sist og hatt en fin uke i Ål sammen med dere to :)

Klem